Friday, September 29, 2006

Eye Candy Friday: Odyssey Unwound

Knit night at the opera! Odyssey Unwound combines opera, knitting and spinning to portray the adventures of Odysseus. I cannot even begin to imagine how they use knitting in a opera! But I like knitting and I like a night at the opera, so I'm not going to miss this!

Opens in London at Alexandra Palace on 10 October, then proceeds to my town as part of Stavanger 2008 European Capital of Culture programme.

Apparently if you bring a 6 x 6 inch piece of knitting you get in for free!

3 comments:

Hilde said...

hei marie

jeg er hjemme igjen. Jeg har lyst til å være med på denne operaen! Hva tid kommer den til Stavanger? Jeg har flyttet inn i Dahlehuset nå, syv soverom, så kom bare på besøk..

Hilde said...

Takk for datoene. I'm in. Kan jeg bo hos dere?

Hilde said...

jeg sitter på en annen maskin, jeg har problemer med trådløst nett og min egen. Men bruk hotmail adressen min hildemaur@hotmail.com vi snakkes! PS: har lyst til å være med på alt, har planlagt en tur til stavanger lenge. Dette passet helt ypperlig! Kan og hende at jeg kan låne faren min sin leilighet men det er detaljer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...